maandag 4 juli 2011

Hee Jou ken ik...

Ik was vandaag in een winkeltje waar ze van allerlei tweede hands dingen verkopen voor fietsen brommers en dergelijke. Na een goed half uur gefietst te hebben want het ligt nogal achter wege kwam ik daar eindelijk aan en gelukkig maar want ik en fietsen hahaha. Gemoedelijk ging ik op zoek naar naar de spulletjes die ik hebben wou, ruimte genoeg voor me want ik was daar helemaal alleen dus ik kon lekker op me gemak snuffelen. De medewerker van het winkeltje groette me spontaan en riep .... als je iets niet kunt vinden roep me dan.... jaja oké komt goed riep ik terug. Na een kleine 20 minuten had ik wat ik hebben wou en hup naar de kassa... en alles kunnen vinden dame.... vroeg de medewerker me hij keek me aan en zij ...heee jou ken ik.... jij bent toch die geile huis vrouw van die blog geile-belevenissen?. Ik schrok me werkelijk rot want ai ze herkende me. Na enkele seconden zij ik hem ja dat klopt dat ben ik Pamela is de naam en hij wow lekker hoor. Hij begon te kwekken in de zin van... je bent een geile donder... een mooie tattoo heb je op je schaamstreek... en geniet je er van .... enz enz. Hij presenteerde me de rekening en ik pakte me portemonnee en plots zij hij me ... je mag me ook in natura betalen hoor.... en hoe het kwam weet ik niet maar ik zij ow lekker ja hoor is prima. hij zij me wel dat het niet een uitgebreide sessie van zijn kant zou worden want er konden klanten komen tenslotte.


Eenmaal in de werkruimte gekomen ontdeden we ons lekker van onze kleren en hij nam plaats op een stapel auto banden. Ik hurkte tussen zijn benen in en naam die dikke staaf gulzig in mijn mond en begon hem stevig en diep te pijpen, die kerel had mazzel dat ik me lekker geil voelde. Na een poes aan zijn pik gezeten te hebben nam ik wijdbeens plaats en paf gelijk zijn tong tussen mijn kut lipjes en likken maar. lekker over me klit heen en lekker me kutje in ging die tong, likken en gelijk mijn borsten kneden mzzzz daar geniet ik intens van. Algauw voelde ik zijn paal een weg zoeken tussen mijn kut lippen en ik voelde hem lekker mijn kut binnen dringen ...ow goed ja neuk me maar lekker .... beet ik hem toe, hij pakte mijn heupen beet en begon me echt in een snel trein vaart te neuken zeg pppfffff , steeds voelde ik bij iedere stoot zijn paal diep mijn kt binnen dringen ik werd geiler en geiler... o god ik neuk Pamela ....ik neuk Pamela.... stamelde hij steeds en tegelijkertijd draaide ik me iets om zodat zijn pik er uit ging en hij me van achteren neuken moest en dat deed hij weer in het zelfde snelle tempo. Nu moet ik zeggen dat als je dat als man kunt en kunt blijven volhouden dat dat echt verrukkelijk is om zo geneukt te worden, steeds sloeg hij om me volle kont en steeds deed hij dat ook met zijn harde staaf, lekker pompen en er uit en zo steeds verder vloeiend gingen we vanuit die positie over na een andere. Die gozer nam plaats op de auto banden terwijl ik mijn over zijn speer liet zakken jeetje op die manier drong zijn pik pas echt diep in me. Heftig stotend en spelend met me kut en klit waren we helemaal in het geneuk verzonden we waren keihard aan het neuken in een echt hoog tempo, zelden of zeg maar gerust nooit ben ik ooit zo geneukt in dat tempo.
 
Gauw nam ik weer plaats op de banden want ik wou klaar komen, wijdbeens en hoog gingen mijn benen de lucht in zodat mijn kut ver ging open staan en die pik weer lekker diep in me ging. ik vingerde me zoals altijd heftig en intens en spoorde hem aan om door te gaan,,, ga je komen .... ga je komen.... jaaaaa zij ik hem maar blijf door stoten wil je??? en vlak daarna gilde ik het zowat uit ik kwam klaar en verdomde lekker klaar!!
Ik kom !!! ook zo terwijl hij heftig en snel door pompte, hij hield mijn heupen daarbij vast en door dat neuk geweld werd ik behoorlijk door elkaar geschud hahaha


Hij trok zijn pik terug trok er heftig schokkend aan en liet me een kreet van ontlading en meteen daar achter aan kwam het lekkere spul zijn pik uit spuiten lekker veel stralen had hij voor me , mijn hele kut zat onder net zoals mijn buik , hij neukte me daarna nog effe verder totdat zijn pik lekker slap was. Ik gaf er nog een paar heerlijke zoenen op en nam hem nog eventjes in mijn mond. God wat was ik hard geneukt door iemand die me herkende hahaha enne ik had betaald .....lol....

1 opmerking:

Anoniem zei

Schatje, het was weer een lekker geil verhaal. Ik ben de dag goed aan mijn "trekken" gekomen. Dagelijks kijk ik naar je blog.

Kus, John